Hoofdstuk 4 - Een "eigen" forum....

Wat ging er allemaal vooraf, voordat dit forum werd "gesticht"....

Hoofdstuk 4 - Een "eigen" forum....

Post Number:#1  Berichtdoor DutchToxophilite » 05 jan 2008 16:33

De titel is natuurlijk niet helemaal waar, het is een forum van en voor alle nederlandstalige handboogschutters in de breedste zin van het woord.

Ik (zei de gek) liep al een tijdje met de gedachte, om het forum, helemaal zelf te gaan beheren, en registreerde http://www.handboogforum.nl met de intensie het hele forum over te zetten.
Messageboard.nl had op hun site staan, dat het mogelijk was om backups van de database te downloaden. En dat zou mooi zijn. Maar helaas, weer een tegenslag. Deze informatie was "verouderd" en backups werden niet meer aangeboden. En diezelfde dag kwam phpbb.com met de mededeling dat versie 3 van de forum software ter beschikking was gekomen.

Toen dat alles eindelijk bekend werd, heb ik de stoute schoenen aangetrokken, en het forum op messageboard.nl dicht gegooid.
Het forum, dat u nu zit te lezen geopend. En een mail gestuurd naar alle leden van het forum op messageboard.nl.

Dat was op 14 december 2007, een historische dag.

Zo, dat was wel zo'n beetje de geschiedenis van het Nederlands Handboog Forum.

Marc bedankt!

grtz,
Twan
:FF The joy's of Archery can be found anywhere. Far places only offer exotic ways to suffer. :FF
DutchToxophilite
Senior Ere Klasse

Afbeeldingen: 40
Heeft bedankt: 17
Heeft bedankjes: 17
Online: 93d 7h 5m 3s
Geslacht: Man
Ik schiet graag: Recurve - indoor en field

Keer terug naar Geschiedenis van het Nederlands Handboog Forum