Easton 2115 Platinum Plus XX75 (27+1)

Voor losse accesoires en pijlen.

Easton 2115 Platinum Plus XX75 (27+1)

Post Number:#1  Berichtdoor pokodada » 04 maart 2013 23:58

Uit mijn "zwaar geschut" periode heb ik nog een voorraad van 27 Easton 2115 Platinum Plus XX75 pijlen liggen waar ik niets meer mee doe. Ze zijn ingekort tot 75 cm (dus niet meer geschikt voor de heel erg lange schutters...) en voorzien van 125 grain schroefpunten. Deze combinatie is bruikbaar voor een trekkracht 55 a 60 pond bij een treklengte van circa 29 inch, maar met lichtere of zwaardere punten kun je daar nog wat aan bijstellen. Er zitten (groene) insteeknokken in; met een beetje draaien kun je de pijlen dus ook voor een compoundboog gebruiken.

Voor deze schachtmaat heb ik ook nog 23 nibb-punten van 100 grain, plus nog wat reserve nokken, plus één reserve schacht (MET nok & veren maar ZONDER punt). Er zitten nu 4 inch parabool natuurveren op (de favoriete combinatie van oa Byron Ferguson) maar die kun je natuurlijk eenvoudig vervangen. Uiteraard zijn er lichte gebruikssporen door Veld/3D gebruik maar verder zijn ze in prima staat. Het restantje (witte) veren doe ik er ook maar bij.

De Easton 2115 Platinum wordt sinds een paar jaar niet meer gemaakt maar ik kan me voorstellen dat er nog wel schutters mee werken, en dus belangstelling hebben om goedkoop hun voorraad aan te vullen. Doe maar een PB'tje als je belangstelling hebt.
pokodada
Senior E Klasse

Afbeeldingen: 0
Heeft bedankt: 2
Heeft bedankjes: 26
Online: 3d 13h 32m 30s
Geslacht: Man
Ik schiet graag: Samick Outlander

Keer terug naar Accesoires en Pijlen