FRED BEAR CUSTOM KODIAK T/D 60`` 50# rh

Voor traditionele bogen.

FRED BEAR CUSTOM KODIAK T/D 60`` 50# rh

Post Number:#1  Berichtdoor h.masselink » 06 sep 2013 13:17

Aangeboden

Het meesterstuk van Fred Bear, de CUSTOM KODIAK TAKE DOWN,
deze boog is verkeerd in goede staat en wordt actief gebruikt.

Deze boog heb je binnen 1 minuut volledig schietklaar.
De eenvoud waarmee je met deze boog je doel raakt is onvoorstelbaar, het heeft mij door de jaren heen heel wat plekken in de top 3 van diverse landelijke 3d wedstrijden opgeleverd.

Reden van verkoop is dat ik mn schouder niet meer kan en mag belasten, de trekkracht van de boog is te zwaar.

De limbs geven aan dat ze 50 pond zijn, maar dat is bij een treklengte van 28 inch, ik trek zelf 31 inch, waarmee je ongeveer op 60 pond uitkomt. En dat merk je de pijlen schieten kaarsrecht, en je zult merken als je er mee schiet dat ze veel langer in de zelfde lijn blijven dan bij vele andere bogen.

Het kliksysteem waarmee je de limbs vergendeld is uniek en is alleen op de bogen van fred bear te vinden. Fred bear heeft zelf jaren lang met deze boog internatoinaal geschoten. Het is echt een pronkstuk waarmee bij een 3d wedstrijd genoeg aandacht trekt van die wil ik ook.

Maar goed ik heb er een waar ik na vele overwegingen toch afscheid van neem omdat het vast staat dat ik niet meer in deze gewichtsklasse kan en mag schieten im mn schouder te sparen.

Zoek en kijk gerust rond zodat je weet om welke boog het gaat, maar de echte schutter heeft dat niet nodig die weet dat dit een klasse boog is, waar je trots op kunt zijn als je er mee mag schieten.

Op de boog kan gewoon geboden worden, maar laat duidelijk zijn dat deze niet voor een appel en ei van eigenaar wisselt.

mocht je vragen hebben bel me gerust.

Ik plaats de boog ook op andere advertentie site's zodat ik zoveel mogelijk kandidaatkopers bereik.

met een gerichte groet

Henk
h.masselink
Beginner

Heeft bedankt: 0
Heeft bedankjes: 0
Online: 22m 39s
Geslacht: Niet gespecificeerd

Keer terug naar Traditioneel