Nou goed...ik kan ze al vast opschrijven.......
Leuk al die boeken en ik heb ze al even gedownload van deze site.Kan ik ze eens opzoeken bij oa de slegte maar ook bij bol.com.Die van mijn komen allemaal bij bol.... +/- voor 2 tientjes.
1 Timeless Bowhunting (the art, the science, the spirit) by Roy S. Marlow.
Over de 350 blz geloof ik, niet het mooiste book en een beetje goedkope papieren uitvoering. Wel erg veel info en er wordt ook veel aandacht besteed aan de mentale kant van het verhaal.Down to earth geschreven.Practisch en KISS minded.
2 Van de zelfde serie als die hier boven staat Bowhunting, equipment & skills.van "The complete hunter" reeks.by M.R James, Dwight Schuh, G.Fred Asbell, Dave Holt.
Meer met duidelijke foto's mooie plaatjes en ook de nodige info natuurlijk.Aan de kleding van de mensen te zien een beetje gedateerd.Meerder jagers dus die het hebben samengesteld.
3 The field&stream Bowhunting handbook by Bob Robb Een klein maar bomvol boekje met veel termen, strakke uitleg, tips, techniques etc.Handig mee te nemen.
Deze heb ik allemaal bij bol.com gekocht en zijn nog steeds te bestellen.
De foto's komen dan nog eens hè
Gr H
Schiet met een PSE Dakota Inferno single cam 60# vingerschutter en een Raven Innu 30# recurve voor instinctief schieten.