[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/prime_links.php on line 121: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/prime_links.php on line 122: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/prime_links.php on line 121: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/prime_links.php on line 122: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 673: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 673: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Nederlands(talig) HandBoog Forum • Toon onderwerp - "Jagen met de Boog" cursus in Belgie

"Jagen met de Boog" cursus in Belgie

Jagen met een boog. (Bowhunting)

"Jagen met de Boog" cursus in Belgie

Post Number:#1  Berichtdoor Upcloseandpersonal » 25 maart 2009 12:49

Ben ik wel heel benieuwd of er meer mensen zijn die ooit wel eens gejaagd hebben of dit serieus van plan zijn in de toekomst?? Ik ben namelijk op zoek naar een aantal mensen die samen met mij in Belgie hun IBAP (International bowhunter education program) willen halen?? Dit is een opleiding waar je van alles leert over boog jagen!! http://www.nbef.org/about.html hier kun je een klein idee krijgen over de cursus ! Verder kun je nog kijken op de site van de eba http://www.europeanbowhunting.org/ Ik begrijp dat er mensen zijn die drastisch tegen jagen zijn! Ieder mens heeft zijn mening, heb ik begrip voor maar als je hier over wilt discussiëren zal je een ander onderwerp moeten starten!! Stuur me een pm als je interesse hebt!!
Mathews Reezen

Voor dit bericht heeft Upcloseandpersonal dankbaarheid ontvangen van :
rodyrast
Upcloseandpersonal
Aspirant D Klasse

Heeft bedankt: 0
Heeft bedankjes: 1
Online: 1h 3m 50s
Geslacht: Niet gespecificeerd
Ik schiet graag:

Re: "Jagen met de Boog" cursus in Belgie

Post Number:#2  Berichtdoor Upcloseandpersonal » 29 maart 2009 11:06

Jammer dat er maar zo weinig mensen reageren!! De cursus is internationaal geldig! Duurt 2 dagen en is in het Nederlands! Ook al ga je nooit jagen het is een hele ervaring voor elke 3d schutter lijkt mij!
Mathews Reezen
Upcloseandpersonal
Aspirant D Klasse

Ik schiet graag:

Post Number:#3  Berichtdoor DutchToxophilite » 29 maart 2009 13:09

Hallo upcloseandpersonal....

Misschien is het handiger om je post anders te (laten) noemen, en in een andere rubriek te plaatsen.
De titel geeft niet echt weer, waar de inhoud over gaat.

grtz,
Twan
:FF The joy's of Archery can be found anywhere. Far places only offer exotic ways to suffer. :FF
DutchToxophilite
Senior Ere Klasse

Afbeeldingen: 40
Heeft bedankt: 17
Heeft bedankjes: 19
Online: 93d 7h 5m 3s
Geslacht: Man
Ik schiet graag:

Post Number:#4  Berichtdoor Upcloseandpersonal » 30 maart 2009 18:35

He twan,

Jij als site-admin moet dit kunnen doen! In welke rubriek laat ik aan jouw over de tekst zou kunnen zijn "Boogjaag cursus in Belgie"
Laat me maar weten wat je er van vind!

gr,

Ramon
Mathews Reezen
Upcloseandpersonal
Aspirant D Klasse

Ik schiet graag:

Post Number:#5  Berichtdoor DutchToxophilite » 30 maart 2009 19:48

Nou ik heb alleen maar even de titel veranderd.....
Er is geen beter plekje te vinden.

grtz,
Twan
:FF The joy's of Archery can be found anywhere. Far places only offer exotic ways to suffer. :FF
DutchToxophilite
Senior Ere Klasse

Afbeeldingen: 40
Heeft bedankt: 17
Heeft bedankjes: 19
Online: 93d 7h 5m 3s
Ik schiet graag:

Post Number:#6  Berichtdoor Redsunset » 23 aug 2009 01:04

Hallo,
Waarschijnlijk een erg late reactie, maar waneer wordt deze cursus gehouden?
of ben ik gewoon veel te laa en is de mogelijkheid al voorbij?
Groeten
Marein
Redsunset
Aspirant E Klasse

Heeft bedankjes: 0
Online: 3h 26m 36s

Post Number:#7  Berichtdoor wim123456789 » 08 jan 2012 22:58

Hallo,

heb je deze curus dan uiteindelijk gevolgd?

word deze nog gegeven?
wim123456789
Beginner

Online: 45s

Post Number:#8  Berichtdoor ninja » 09 jan 2012 15:25

op 7 en 8 april,wordt er door max hunt, een 2 daagse boogjacht seminaar gegeven op schietsport centrum dorhout-mees in biddinhuizen.

mischien is dat wat voor je ?

ninja
ninja
Aspirant A Klasse

Online: 6h 26m 55s

Post Number:#9  Berichtdoor Boogjagen.nl » 25 jan 2012 21:48

De workshop van Max Hunt word erg leuk naar wat ik ervan hoor. Meer info hierover is te vinden op de site van Waidmannsheil dienst organiseren met Max Hunt.
www.waidmannsheil.nl
Boogjagen.nl
Aspirant E Klasse

Online: 3h 1m 28s

Post Number:#10  Berichtdoor Soundwave » 26 jan 2012 01:33

Typisch geval "leuk voor de ervaring, maar ga ik weinig mee doen" verhaal voor mij.

Ondanks m'n lange betoog in Boogjagen.nl's "welkom" draadje op dit forum, niet iets wat ik mijzelf zie doen. Allereerst wil ik ongeacht de conditie gewoon tot 40 meter een 99,5% accuratesse met m'n boog ontwikkelen voordat ik er aan zou denken leedloos te gaan oogsten. En ook dan zijn er voldoende alternatieven om me te vermaken én dagelijks vers vlees te eten.

Maar als je nou echt, echt graag jaagt, dan kan je toch beter ergens anders heen verhuizen? Hier in Europa is overigens ook weer niet zo heel veel wild meer over...
PSE Vendetta Custom w/ UF cams! 74# 28.8 -> 3D held!
PSE Full Throttle 29/70 -> 368 fps (thuis in de VS)
Soundwave
Kadet A Klasse

Heeft bedankt: 1
Heeft bedankjes: 20
Online: 1d 12h 54m 58s
Ik schiet graag:

Post Number:#11  Berichtdoor Boogjagen.nl » 26 jan 2012 10:06

In Europa niet zo heel veel wild meer over???

Wilde zwijnen populaties vieren hoogtij er zijn nog nooit zoveel zwijnen geweest ze lopen zelfs in dorpen naar voedsel te scharrelen en schromen ook niet om de landsgrenzen te overschrijden.

Reeën doen het ook extreem goed ondanks dat er veel op gestroopt wordt om van de damherten en edelherten maar te zwijgen.

Ik heb het dan ook niet alleen over Nederland maar over Europa.....

Echter is het jagen met de boog in een aantal landen nog niet toegestaan, een aantal landen zijn het aan het overwegen om het te gaan legaliseren maar dan wel met een verplichte boogjacht opleiding.
Boogjagen.nl
Aspirant E Klasse

Online: 3h 1m 28s

Keer terug naar Boogjacht