[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/prime_links.php on line 121: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/prime_links.php on line 122: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/prime_links.php on line 121: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/prime_links.php on line 122: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 673: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 673: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Nederlands(talig) HandBoog Forum • Toon onderwerp - Foto's van de 3d op Terschelling 2012

Foto's van de 3d op Terschelling 2012

Voor de foto's van de diverse 3D wedstrijden

Foto's van de 3d op Terschelling 2012

Post Number:#1  Berichtdoor pixelsfirst » 10 sep 2012 12:23

Een paar 3d's springen er echt uit, en een daarvan is de 3d op Terschelling! Elk jaar weer een weekend waarop ik me weer verheug. Het is een houten toernooi en dit jaar maar met 2 categorieen. Nl. BHR en Longbow. Alles, dus ook de boot op, vrijdags gratis vis eten (aangeboden door THC) de sfeer en de prachtige natuur, maken dit toernooi tot een succes! Ik schiet naast hout ook met een hoyt formula en ultra lightpijlen. Dit is meer voor de kick. Maar een houten boog en houten pijlen is gewoon veel meer FUN. En dat is, vind ik tenminste, nou net wat dat sfeertje maakt op Terschelling.

Link: http://pixelsfirst.nl/thumbnails.php?album=53

Veel plezier met de foto's!

Jan Wout
pixelsfirst
Kadet E Klasse

Heeft bedankt: 4
Heeft bedankjes: 4
Online: 1d 3h 18m 36s
Geslacht: Man
Ik schiet graag:

Foto's Nico B.: Terschelling 3d 2012

Post Number:#2  Berichtdoor pixelsfirst » 10 sep 2012 14:44

Foto's van Nico B. staan hier:

http://pixelsfirst.nl/thumbnails.php?album=54

Mooie foto's Nico! Word ik zelf ook een keer gefotografeerd! Leuk.

Jan Wout
pixelsfirst
Kadet E Klasse

Heeft bedankt: 4
Heeft bedankjes: 4
Online: 1d 3h 18m 36s
Geslacht: Man
Ik schiet graag:

Keer terug naar Wedstrijd Foto's