Gezocht: Oneida Compound boog

Voor alle dingen gerelateerd aan compound bogen.

Gezocht: Oneida Compound boog

Post Number:#1  Berichtdoor Rusty » 08 mei 2016 22:28

Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe boog, en ben toen laatst op de Oneida bogen gestuit. Deze bogen worden helaas niet direct in Europa geleverd (zonder extra kosten), en zijn nieuw erg duur.

Hier dus mijn vraag: Heeft iemand nog een Oneida boog te koop? Het model maakt mij niet erg veel uit, al wil ik die wel graag weten (ook met betrekking op de specificaties). Mijn budget is niet al te hoog, maar ik hoor graag het bedrag dat U ervoor wilt hebben, dan kunnen we over een prijs een komen.
Rusty
Beginner

Heeft bedankt: 0
Heeft bedankjes: 0
Online: 1h 8m 45s
Geslacht: Niet gespecificeerd

Re: Gezocht: Oneida Compound boog

Post Number:#2  Berichtdoor Arnold Heemskerk » 09 mei 2016 16:03

Wel,

je hebt dus de zelfde smaak als ik, echter zelfs binnen Europa zijn deze bogen erg schaars.
Je kan kijken op e-bay, maar let dan wel op dat hij uit de omringde landen komt ( belgie, duistsland)
In duistsland heeft jarenlang een importeur gehad, de kans dat je er daar een vindt is nog het groots denk, "dichtbij gezien" zeker als je rechtshandig bent.
Ik zelf ben linkshandig en das helemaal een crime.
Let op op e-bay vindt je er wel een paar ( in Amerika ) DOE DIT NIET, de boog komt niet aan n.l. wordt aan de grens onderschept en je bent je geld kwijt uiteraard.
Met dit heb ik ervaring, en das geen grap.
Het beste is dus gewoon zelf ophalen, en wordt de vraag ook b.v. uit duistsland heb je dat er voor over.

Op de prijs moet je er toch wel van uitgaan dat tie op een paar honderd euro zit ( 300 a 400 zomaar) de eigenaar weet ook de het een bijzondere zeer schaarse boog is.
als ik er zelf een had, deed ik hem geen-eens weg.

Als ik ooit eens maar Amerika gaat dan importeer ik hem zelf, want dat kan wel n.l. maar dat gaat wel even een poosje duren (helaas).

Succes met je zoektocht gewenst, hopelijk heb je meer mazzel dan ik.

p.s. ik heb al heel wat wedstrijden (3d) geschoten, en ik ben hem letterlijk 1 keer tegen gekomen.
W & W Winact Chroom
Winex 48#
Green hoorn cream elipes 52#
Recureve Barebow schutter.
Hoyt Stiker (1998)
Compound Blanc
Arnold Heemskerk
Kadet D Klasse

Heeft bedankt: 0
Heeft bedankjes: 6
Online: 22h 1m 46s
Geslacht: Man