Allereerst voorstellen

Vertel even wie je bent, en wat je doet....

Allereerst voorstellen

Post Number:#1  Berichtdoor Driesje » 07 jan 2013 08:20

Hallo allemaal,

Ik zal maar met de deur in huis komen, de reden dat ik me aanmeldt op dit forum is dat ik een 5-tal pijlen te koop heb en het zonde vind om ze op marktplaats te zetten. Echter, de pijlen heb ik niet zomaar in huis. Vond het wel zo netjes om me eerst voor te stellen alvorens de pijlen te koop aan te bieden.

Ik ben nu ong. 1 jaar lid bij de vereniging Robin Hood in Steenwijk. Andries is de naam in real-life en 30 jaar. Ik schiet barebow (Samick Mind 38 lbs, 70 inch). Doe niet veel aan wedstrijden maar waar ik wel op dit moment aan mee doe is de IPC (International Postal Competition). Om de maand 1 wedstrijd zeg maar met 2 keer een heul (60 pijlen). Hiermee zit ik rond de 245 per 30 pijlen.

Kom zelf uit Hoogeveen maar tjonge wat jammer dat ze niks hier hebben....je moet er een half uur min. voor rijden via de snelweg om bij een club te komen... :( ....maar dan nog, het mag de pret niet drukken en doe het met plezier!
Driesje
Beginner

Heeft bedankt: 0
Heeft bedankjes: 0
Online: 39m 15s
Geslacht: Niet gespecificeerd

Nieuwe verenigingen

Post Number:#2  Berichtdoor Feargal » 26 okt 2016 16:50

Hallo, er zitten nu 2 nieuwe in de buurt. dat is in Tiendeveen en een net nieuwe in Hoogeveen zelf dat is HBSV

Groeten Feargal
Feargal
Aspirant E Klasse

Heeft bedankt: 1
Heeft bedankjes: 0
Online: 1h 6m 20s
Geslacht: Man
Ik schiet graag: Compound

Keer terug naar Even Voorstellen