Als je woonplaats erbij zou staan.

Over koetjes en kalfjes....

Als je woonplaats erbij zou staan.

Post Number:#1  Berichtdoor advannispen » 02 apr 2018 10:28

De titel zegt het al.
Ik ben hier nieuw en nog maar een paar weken aangemeld.
Zie allerlei vragen voorbij komen , of bijvoorbeeld iets te koop aangeboden.
Het zou in deze gevallen handig zij als de forumleden er hun woonplaats bij zouden zetten.
Bij de verkoop kan je dan inschatten om te gaan kijken ja of nee of dat versturen de enige optie is.
Bij schiettechnische problemen is het vaak op papier onmogelijk de goede antwoorden te geven want je moet de persoon in kwestie zien met zijn lichamelijke bouw en zijn schiettechniek samen om er iets zinnigs van te zeggen.
In deze situatie kan je ook beter inschatten of je die persoon wel kan helpen ivm de afstand.

Verder zou het netjes zijn als je iemand hulp aanbied dat diegene dan ook netjes antwoord.
advannispen
Aspirant E Klasse

Heeft bedankt: 0
Heeft bedankjes: 0
Online: 7h 16m 4s
Geslacht: Man
Ik schiet graag: 100 meter luchtbuks

Re: Als je woonplaats erbij zou staan.

Post Number:#2  Berichtdoor buitenbeentje » 03 apr 2018 10:40

Hoi Ad, welkom op het handboogforum. :thumbsup:

Je eerste voorzet, om de woonplaats van een aanbieder van materiaal te vermelden, vind ik een goede, zeker met de onderbouwing die je erbij hebt. Dat neemt niet weg dat je alijd kan vragen waar de aanbieder woont.

Je opmerking over vragen over techniek snijdt ook hout, maar daar wordt ook vaak wel reactie in vergelijkbare trend als jij post gegeven. De glazen bollen zijn nog maar schaars gezaaid. ;)

Om te reageren op je derde punt: veel topics zijn al wat ouder. Ik heb al vaker gemerkt dat iemand iets op het forum had gepost en daar na een paar jaar reactie op kreeg. Blijkt dat de originele topic starter al een paar jaar niet meer op het forum had gekeken (om wat voor reden dan ook). Reageren wordt dan voor de starter wel heel erg lastig.
Handboogsport: ook op facebook
buitenbeentje
Veteraan D Klasse

Heeft bedankt: 25
Heeft bedankjes: 48
Online: 116d 19h 51m 30s
Ik schiet graag: Indoor, veld, 3D, Short Metric, funwedstrijden.
Zowel Recurve als compound.

Re: Als je woonplaats erbij zou staan.

Post Number:#3  Berichtdoor advannispen » 03 apr 2018 17:16

buitenbeentje,

Oops over dat derde punt.
Die zag ik niet aankomen 2014 is inderdaad te oud.
En omdat ik dat niet in de gaten had dacht ik dat hij misschien trainers verzamelde , HAHA.

Ik heb je naam al diverse keren voorbij zien komen , en je geeft op veel dingen advies.
Dit soort mensen zijn waardevol op zo,n forum.

En om op die glazen bol terug te komen.
Ik heb veel goede schutters gezien (dan bedoel ik niet technisch maar ze verzamelde toch altijd aardig wat punten).
En ik heb maar heel weinig goede trainers gezien (veel te weinig eigenlijk en ook bij de NHB.)

Daarom heb ik me geregistreerd op dit forum , om mijn kennis niet helemaal verloren te laten gaan.
Wie weet kan ik er nog eens iemand mee helpen.
advannispen
Aspirant E Klasse

Heeft bedankt: 0
Heeft bedankjes: 0
Online: 7h 16m 4s
Ik schiet graag: 100 meter luchtbuks

Keer terug naar Alledaagse Dingen