Fabeltjesland !!!

Geef hier uw commentaar of uit uw onvrede...

Re: Fabeltjesland !!!

Post Number:#26  Berichtdoor Ouwe » 04 nov 2008 21:10

Ik zal die vraag, of Cees van Alten het vertrouwen in Teun heeft opgezegd wel voorleggen aan Willem Trienekens.
Zo wil ik nog wel een paar vragen over vermoedens en verhalen die inmiddels de ronde doen, aan Willem voorleggen.
Jullie geven ze aan en kies er wel wat uit die ook mij erg aanspreken.

Willem Trienekens heeft mij vanmiddag opgebeld met de vraag, of ik wist wie 'Ouwe' was.
Daarmee werd bevestigd dat er wel terdege wordt meegelezen op dit Forum
Op zijn vraag heb ik bevestigend geantwoord en ook direct gezegd dat hij daar mee sprak, op dat moment.
Hij heeft mij niet gevraagd over mijn informatiebronnen en ook geen rechtstreekse verwijten gemaakt.
Uiteraard geef ik ook geen bronnen prijs, zolang het de waarheid is of dicht bij de waarheid ligt naar mijn inschatting.
Willem heeft mij wel toegezegd, dat als ik vragen had, direct met hem in contact kon treden en zou mij dan zo goed als hij kon of in zijn vermogen lag informeren.
Dit vind ik zeer positief en ga ik dus ook doen.
Hij stelde het wel op prijs dat het correcte informatie betrof die op het Forum werd prijsgegeven.
Volgens mij kan dat uiteraard nog sneller op de NHB site, maar binnen de organisatie weet men natuurlijk ook niet alles wat er leeft of speelt bij de achterban.
Ouwe
Kadet A Klasse

Heeft bedankt: 0
Heeft bedankjes: 1
Online: 17h 23m 49s
Geslacht: Niet gespecificeerd
Ik schiet graag: Zowel Fita Indoor als Fita Outdoor met Recurve en Compound.

Post Number:#27  Berichtdoor bhnd » 04 nov 2008 21:40

Een goed lezer heeft genoeg aan wat er staat! Enne er is niets van gelogen, geen roddel, 100% waar!!
bhnd
Aspirant C Klasse

Heeft bedankjes: 0
Online: 0s

Post Number:#28  Berichtdoor DutchToxophilite » 04 nov 2008 22:29

Ouwe schreef:Willem heeft mij wel toegezegd, dat als ik vragen had, direct met hem in contact kon treden en zou mij dan zo goed als hij kon of in zijn vermogen lag informeren.
Dit vind ik zeer positief en ga ik dus ook doen.

Bij deze wil ik Willem uitnodigen om lid te worden van dit forum, zodat de informatie naar de achterban heel rechtstreeks kan gaan. Of vragen die mensen hebben door hem zelf beantwoord kunnen worden. Hierdoor wordt er geen "ik heb gehoord..." verhalen de wereld in geslingerd.

Ook mag Willem contact met mij opnemen als hij speciale dingen van het forum denkt nodig te hebben.

Alhoewel ik toch echt denk dat alle informatie die naar buiten kan zo snel mogelijk op de site van de NHB moet komen.

grtz,
Twan
:FF The joy's of Archery can be found anywhere. Far places only offer exotic ways to suffer. :FF
DutchToxophilite
Senior Ere Klasse

Afbeeldingen: 40
Heeft bedankt: 17
Heeft bedankjes: 17
Online: 93d 7h 5m 3s
Geslacht: Man
Ik schiet graag: Recurve - indoor en field

Post Number:#29  Berichtdoor Willem Trienekens » 05 nov 2008 12:05

Dank voor je uitnodiging Twan.
Hoewel ik er al over gedacht had om op het forum mee te doen help zo'n uitnodiging natuurlijk ook.
Gister heb ik dus ook met Oude gesproken en ik ben blij dat we over en weer helder waren over de intenties.
Je kunt je afvragen, en dat zullen beslist ook mensen doen, of ik van uit mijn positie wel moet reageren op wat zich op dit forum afspeelt; er kunnen natuurlijk explicite vragen worden gesteld of je kunt uitgelokt worden hier ergens iets over te zeggen. Je zult begrijpen dat ik er in bijna alle gevallen voor zal kiezen om de "bondskanalen"te gebruiken om zaken tot helderheid te brengen.
Zoals ik ook tegen Oude heb gezegd: iedereen kan mij, andere bestuurders of medewerkers vinden om geluiden te verifieren, want als ik ergens een hekel aan heb is het het ongecontroleerd opschrijven van, soms zeer grievende, teksten.
Ik vind het prachtig dat dit soort media bestaat want het brengt ook, ons handboogsporters dichter bij elkaar. Ik wens jullie er veel plezier mee, ik blijf het volgen.

Tot ziens, ergens op het veld,
Willem Trienekens
Willem Trienekens
Beginner

Post Number:#30  Berichtdoor DutchToxophilite » 05 nov 2008 12:32

Hallo Willem.

Welkom op het forum.

Willem Trienekens schreef:Je kunt je afvragen, en dat zullen beslist ook mensen doen, of ik van uit mijn positie wel moet reageren op wat zich op dit forum afspeelt; er kunnen natuurlijk explicite vragen worden gesteld of je kunt uitgelokt worden hier ergens iets over te zeggen.
Moeten is natuurlijk een groot woord, maar het is misschien wel verstandig om pertinente leugens, of halve waarheden meteen de kop in te drukken.
In het verleden hebben te veel bakerpraatjes te grootte vormen aan kunnen nemen, omdat er juist geen (weer)woord van de officiële kanalen kwam. Juist het "grootte zwijgen" stuit veel mensen (mijzelf inclusief) tegen de borst.

Willem Trienekens schreef:Je zult begrijpen dat ik er in bijna alle gevallen voor zal kiezen om de "bondskanalen"te gebruiken om zaken tot helderheid te brengen.
Zoals ik zelf al aangaf, neem ik dat ook aan. En moedig dit zelfs toe. Maar doe het dan wel. Geen informatie krijgen is wel het ergste wat je als achterban kan gebeuren. En helaas is dat tot nu toe te vaak gebeurt, of veel en veel te laat.

Willem Trienekens schreef:iedereen kan mij, andere bestuurders of medewerkers vinden om geluiden te verifieren
Goed initiatief natuurlijk, maar helaas is dit dan weer op één op één basis, en is er voor de anderen in de discussie geen controle mogelijkheid om de waarheid hiervan te controleren.

Willem Trienekens schreef:want als ik ergens een hekel aan heb is het het ongecontroleerd opschrijven van, soms zeer grievende, teksten.
Ik ook, en dat is ook de enige reden om teksten aan te passen of te verwijderen. Kritiek is prima, als het maar genuanceerd, netjes en respectvol gebeurt.

Hopelijk zullen we vaker van je "horen".

grtz,
Twan
:FF The joy's of Archery can be found anywhere. Far places only offer exotic ways to suffer. :FF
DutchToxophilite
Senior Ere Klasse

Post Number:#31  Berichtdoor Trykon » 05 nov 2008 17:47

Zoals Twan hier boven en ook door andere al eens aangehaald is draait het allemaal om informatie.

Je leest dat er dit en dat gebeurt is op de bondsraad. En die weet dat weer te vertellen.

Daarom vraag ik mij af waarom de notulen van deze vergadering(en) niet naar de verenigingen gestuurd worden?

Uit eindelijk zijn de leden van de bondsraad onze afgevaardigde en het lijkt mij niet meer dan logische dat de leden (wij dus)op de hoogte gebracht dienen te worden van wat er op de bondsraad besproken word. Zodat ook zij weten wat er allemaal gaande is of wat er gaat veranderen. En wat hun (onze) afgevaardigde doen op deze vergadering.
M.vr.gr.
Trykon
Trykon
Aspirant Ere Klasse

Online: 43m 37s
Ik schiet graag: Compound

Post Number:#32  Berichtdoor bhnd » 05 nov 2008 19:45

Het zal toch niet waar zijn dat Bas eindelijk wraak heeft kunnen nemen voor het feit dat hij door de ex voorzitter zijn voorzittersfunctie moest neerleggen van zijn geliefde regio? Misschien was het toen al beter geweest als het andersom had gebeurt!
bhnd
Aspirant C Klasse

Post Number:#33  Berichtdoor boomnick » 05 nov 2008 20:33

bhnd schreef:Het zal toch niet waar zijn dat Bas eindelijk wraak heeft kunnen nemen voor het feit dat hij door de ex voorzitter zijn voorzittersfunctie moest neerleggen van zijn geliefde regio? Misschien was het toen al beter geweest als het andersom had gebeurt!

Ik vind dit soort oneliners niet echt productief, vooral verdachtmakingen, en gehoord van ... (de kreet 'betrouwbare bron' wordt gebruikt, maar betekent in dit geval eigenlijk 'uit de derde hand').

Ik begrijp het bestaan van frustraties en teleurstelling, maar misschien kan dit ook op een andere manier worden gebracht ?

Ik wens de bondsraad veel wijsheid toe, en de ex-bondsraad leden veel succes bij het verwerken van deze (voor alle betrokkenen) stressvolle periode.
boomnick
Kadet D Klasse

Heeft bedankjes: 2
Online: 8h 53m 42s
Ik schiet graag: Recurve freestyle #34, flatbow 30#, target indoor/outdoor(fita)

Post Number:#34  Berichtdoor Jan » 05 nov 2008 23:11

bhnd schreef:Niet alleen het vertrouwen is opgezegd in de voorzitter door een bestuurder, er zijn 4 bestuurders opgestapt omdat het vertrouwen was opgezegd in een ander bestuurslid door het bestuur en de Bondsraad geen aanleiding gaf langer aan te blijven.

Wietse is niet alleen CTO trainer, ook beoogd opvolger als bondscoach Jong Oranje.

Hoe komt bhnd bij deze "bewering" met betrekking tot Wietse? Waarom dan niet direct bijvoorbeeld gesteld dat Wietse ook beoogd opvolger van Oranje is/kan zijn? Door een stelling te geven zoals die er nu staat, en die volgens mij helemaal nergens op gebaseerd kan zijn, beschadig je volgens mij toch de huidige coach van Jong Oranje. Zeker in een voor de bond turbulente tijd als deze. Laat iedereen die nog wel aan het werk is, gewoon zijn werk doen en kunnen doen zonder zich te moeten afvragen wat er nu weer eventueel zou kunnen gebeuren. Een dergelijk geplaatste losse flodder levert volgens mij alleen nog maar meer onrust op binnen vele geledingen en daar is helemaal niemand bij gebaat.
Jan
Beginner

Post Number:#35  Berichtdoor bhnd » 05 nov 2008 23:19

Willem heeft het goed voor elkaar. Bepaald (mede) wat hier aan waarheden worden verwijderd.
bhnd
Aspirant C Klasse

Post Number:#36  Berichtdoor buitenbeentje » 06 nov 2008 00:01

bhnd schreef:Willem heeft het goed voor elkaar. Bepaald (mede) wat hier aan waarheden worden verwijderd.

Verklaar je nader? Voor zover ik terug lees is er geen enkele reactie aangepast.
Handboogsport: ook op facebook

Nu ook Start Handboogsport, uiteraard ook op Facebook en Twitter.
buitenbeentje
Veteraan D Klasse

Heeft bedankt: 25
Heeft bedankjes: 46
Online: 116d 15h 17m 47s
Ik schiet graag: Indoor, veld, 3D, Short Metric, funwedstrijden.
Zowel Recurve als compound.

Post Number:#37  Berichtdoor DutchToxophilite » 06 nov 2008 04:00

bhnd schreef:Bepaald (mede) wat hier aan waarheden worden verwijderd.

Hier (op dit forum) worden alleen grievende en kwetsende teksten verwijderd. Verder helemaal niets. En de auteur wordt de kans gegeven zijn/haar mening te ventileren, op een normale respectvolle manier.

grtz,
Twan
DutchToxophilite
Senior Ere Klasse

Post Number:#38  Berichtdoor edje » 06 nov 2008 22:42

Het is al weer een tijd gelden dat ik op dit forum ben geweest. Ik zie dat "Boris" nog steeds het geweten is van de NHB. Alleen jammer dat niemand er iets mee doet

Nou Boris, way to go! Vooral doorgaan.

ps. wat mij bij dit topic opvalt is dat veel dezelfde namen terug zie keren in de reacties. Iets om over na te denken.
edje
Aspirant D Klasse

Post Number:#39  Berichtdoor Boris » 09 nov 2008 00:53

"De Telegraaf" schreef:
Wielrenunie breekt met bondscoaches

De wielrenunie KNWU gaat niet verder met de bondscoaches.
Als reden geeft de KNWU op dat het topsportbeleid wordt veranderd om de concurrentie met andere landen te kunnen blijven aangaan.

We hebben de resultaten van de afgelopen jaren wel meegewogen, maar vooral van belang is dat we in een aantal disciplines naar een ander beleid toe willen. Die keuze is gemaakt en wordt nu verder uitgewerkt. Daarna worden de geschikte coaches erbij gezocht.

Als de NHB ook eens een beleid zou hebben.........
Boris
Kadet C Klasse

Online: 9h 4m 9s
Ik schiet graag: Recurve - Doel : 25m1p * 18m3p * FITA / 70m

Post Number:#40  Berichtdoor Ouwe » 10 nov 2008 11:49

Sinds wanneer geloof jij nu écht in fabeltjes, Boris?

Het ogenblik kon echter niet beter gekozen zijn.
Ideale mogelijkheid voor de bondscoach om terug te keren op het oude nest.
Van mij kun je niet verwachten dat ik dat zou betreuren.

gr. Ouwe
Ouwe
Kadet A Klasse

Online: 17h 23m 49s
Ik schiet graag: Zowel Fita Indoor als Fita Outdoor met Recurve en Compound.

Post Number:#41  Berichtdoor Boris » 11 nov 2008 10:29

Sinds een week hebben we naar aanleiding van de ontstane bestuurssituatie een fraaie tekst op de NHB-site staan.
Boomnick heeft geprobeerd om er in een ander topic een positief geluid aan te koppelen. Reacties van de 'meelezers': niks-nichts-nothing-rien-nada.
Toegegeven : wat zou je op zo'n stuk proza moeten zeggen?
Het leest als een Meerjarenplan, waarin de argeloze lezer de goede bedoelingen herkent, maar geen idee heeft waar theorie en praktijk elkaar zouden kunnen ontmoeten.

Als dit stuk het kader omschrijft waarin een nieuw Bestuur moet gaan functioneren, dan vraag ik me eigenlijk af wat voor Eric, Sjaak, Maurice en Joost de aanleiding is geweest om op te stappen? Zo'n wollig, warm nest kan toch alleen maar aangenaam zijn om in te vertoeven?
Ik vrees dat de aanleiding van de ontstane bestuurssituatie nog steeds aanwezig is. De beoogde herpositionering van de sport in het besturingsmodel is m.i. een poging om de aanleiding van de terugkerende botsingen tussen de wereld B en het wereldje T in te kapselen.

Het bestuur (de overlevenden) schrijft terecht :
Al vele jaren werken we binnen de organisatie met een kunstmatige scheiding van de sport in topsport en breedtesport (recreant of wedstrijdsporter): deze tweedeling heeft, naast werkbare kaders, vele tegenstellingen en onbegrip opgeroepen.

Onbegrip ontstaat in de meeste gevallen, wanneer de informatieverstrekking onvoldoende en/of onvolledig is. Tegenstellingen zouden in principe niet hoeven voor te komen, wanneer doelstellingen/normen helder en eenduidig omschreven (en nagestreefd) worden. Wanneer zaken echter mistig blijven, mensen gemanipuleerd worden en er ruimte geschapen wordt voor onderonsjes en persoonlijke voorkeuren, dan is de voeding voor konflikten en ernstige teleurstellingen volop voor handen.
En de bron(nen) voor deze situatie is/zijn er nog steeds !!!!!! De angel steekt m.i. nog steeds in het NHB-lichaam.
En kandidaat-bestuurders die voldoende kwaliteiten hebben voor de beoogde functies zullen dit ongetwijfeld herkennen en hun conclusies trekken.
Ons wacht dus waarschijnlijk een groot compromis : de minst-slechte kandidaten zullen het bestuur aanvullen en er komt weer een periode van niet-daadkrachtig optreden.
En in 2012 kunnen we weer omkijken naar een periode waarin eigenlijk niks is gebeurd.
Alhoewel...................
Zou de KNAS wel blij zijn met de NHB als partner in de organisatie? De samenwerking tussen sportbonden levert vanuit NOC*NSF best wel wat geld op. Maar wanneer je erg ongelukkig bent in een samenwerking.....dan zoek je een nieuwe partner. En passant zullen ze hun Bondsdirekteur ook wel meenemen ( Die ligt immers onder handboog-vuur ).
En het lelijke bruidje blijft jankend achter.

Ik heb het hierboven al eerder gesuggereerd : Laat de zittende Bestuurders + Bondsraad hun biezen pakken en begin met een schone lei. Zoek een mediator die in overleg met de regio-/rayonbesturen deze bestuurslichamen opnieuw tracht te bezetten. Ik denk dat de oude, vuile schoenen eerst weg moeten, voordat er een nieuwe broek aangetrokken kan worden.

Maar wie het beter weet....................
Boris
Kadet C Klasse

Post Number:#42  Berichtdoor buitenbeentje » 11 nov 2008 11:59

Boris schreef:Heel verhaal....................

Ik ben een van de velen die niet gereageerd heeft, alleen meegelezen. Ik weet niet beter, daarom reageerde ik niet.

Doe ik een keer verstandig, is het weer niet goed. :shock:
Handboogsport: ook op facebook

Nu ook Start Handboogsport, uiteraard ook op Facebook en Twitter.
buitenbeentje
Veteraan D Klasse

Heeft bedankt: 25
Heeft bedankjes: 46
Online: 116d 15h 17m 47s
Ik schiet graag: Indoor, veld, 3D, Short Metric, funwedstrijden.
Zowel Recurve als compound.

Post Number:#43  Berichtdoor Boris » 18 nov 2008 09:12

Trykon schreef:.............................draait het allemaal om informatie.
Je leest dat er dit en dat gebeurt is op de bondsraad. En die weet dat weer te vertellen.
Daarom vraag ik mij af waarom de notulen van deze vergadering(en) niet naar de verenigingen gestuurd worden?
Uit eindelijk zijn de leden van de bondsraad onze afgevaardigde en het lijkt mij niet meer dan logische dat de leden (wij dus)op de hoogte gebracht dienen te worden van wat er op de bondsraad besproken word. Zodat ook zij weten wat er allemaal gaande is of wat er gaat veranderen. En wat hun (onze) afgevaardigde doen op deze vergadering.

Kennelijk komen de Bondsraadsleden morgen weer bij elkaar.
Zou er na de oorverdovende stilte ( ook in de Bondskanalen-naar-de-leden ) dan weer leven in de brouwerij gaan komen?
Boris
Kadet C Klasse

Post Number:#44  Berichtdoor CW1 » 24 nov 2008 16:32

Vandaag gezien op de bondssite;

Werkbijeenkomst van de NHB-bondsraad

Uitgegeven: Maandag 24 november 2008

Op 19 november jl. heeft de bondsraad een werkoverleg gehad. Een verslag hierover treft u hierna aan.

Op 19 november is de bondsraad in Rosmalen bij elkaar geweest om overleg te hebben over lopende zaken. Het is de bedoeling dat de bondsraad regelmatig dit soort overleg heeft om tussentijds op de hoogte gehouden te worden van recente ontwikkelingen en voorbereidingen te treffen voor de formele bondsraden.
Afgesproken is om van dit overleg ook een verslag te maken en dat op de NHB-site te publiceren.

Verder is er gesproken over het directer en uitvoeriger informeren van alle NHB-leden. Daarom is ook besloten om de verslagen van de formele bondsraadvergaderingen binnen 14 dagen op de NHB-site te publiceren. Wel zal dat dan in conceptvorm zijn omdat de notulen pas goedgekeurd kunnen worden in de daarop volgende bondsraadvergadering; iedereen kan dan alvast rekening houden met hetgeen in de raad besproken is.

Om beter zicht te krijgen op de financiën van onze organisatie over het lopende jaar zal de directeur met de accountant een indicatie maken over de verwachtingen van dit jaar. Deze informatie zou beschikbaar kunnen zijn tijdens de komende bondsraadvergadering.

De uitwerking van het concept meerjarenplan zal op korte termijn ook verder opgepakt gaan worden. Rond 15 januari zullen de contouren van het plan bij de bondsraadsleden zijn waarna het de bedoeling is het gehele concept eind maart klaar te hebben.

Het volgende werkoverleg is afgesproken voor komende 9 februari.

De eerstvolgende bondsraadvergadering in 2009 zal voor 1 mei gehouden worden.(voorlopige datum: 25 april)

Eerst het goede nieuws; volgens de mededeling worden wij voortaan beter geïnformeerd over de formele bondsraadvergaderingen. Meer openheid dus. Dat is tenminste iets en een stap in de goede richting.

Vragen oproepend; informering over de informele bondsraadvergaderingen, of Werkbijeenkomsten, is die nu eenmalig? Of zal ook daar structureel openheid komen. Want misschien zijn deze bijeenkomsten nog wel veel interessanter. Daar wordt immers de discussie gevoerd.

Het "slechte" nieuws; niets over de bestuurscrisis en kandidaten die zich gemeld hebben of gevraagd zijn om de opengevallen posten te bezetten. Op onze rayonvergadering werd de verwachting uitgesproken dat er wel namen op tafel zouden komen. Moet dat nog geheim blijven? Vandaag is toch de sluitingstermijn om je voor een bestuursfunctie te melden!
CW1
Senior E Klasse

Heeft bedankjes: 4
Online: 1d 15h 48m 59s

Post Number:#45  Berichtdoor Grimlock » 24 nov 2008 17:17

CW1 schreef:Het "slechte" nieuws; niets over de bestuurscrisis en kandidaten die zich gemeld hebben of gevraagd zijn om de opengevallen posten te bezetten. Op onze rayonvergadering werd de verwachting uitgesproken dat er wel namen op tafel zouden komen. Moet dat nog geheim blijven? Vandaag is toch de sluitingstermijn om je voor een bestuursfunctie te melden!

Het is gebruikelijk om namen van kandidaten voor bestuursfuncties pas na de sluitingstermijn bekend te maken. Als die termijn vandaag afloopt zou je dus binnen nu en uiterlijk 1 tot 2 weken een lijstje met namen verwachten. Uiteraard kunnen kandidaten zelf eerder al bekend maken dat ze zich kandidaat hebben gesteld maar dat is aan henzelf.

Ik weet overigens niet uit mijn hoofd hoe het precies met de selectie van de kandidaten zit. Ik neem aan dat de bondsraad die kiest en/of goedkeurt na voordracht? Ik kan het nu even niet opzoeken.
Grimlock
Senior D Klasse

Heeft bedankjes: 14
Online: 5d 14h 48m 14s
Ik schiet graag: Compound (Indoor/Veld/3D/Outdoor) en Ruiterboog

OGIO Eindhoven

Post Number:#46  Berichtdoor Trisser » 24 nov 2008 18:29

Zoals ik tijdens de afgelopen rayonvergadering tegen de directeur opmerkte "onbekend maakt onbemind" en "hoe kun je ,je nou kandidaat stellen als je niet weet wat de werkzaamheden inhouden".
Klaarblijkelijk is er toch een lichtje gaan branden. En hoewel de NHB mij enkele jaren terug op sportief gebied vreselijk gena..... heeft hoop ik toch dat het vanaf nu beter gaat. Aan de breedte sporters met topsport mentaliteit zal het niet liggen.
Houdoe, Leo.
Trisser
Kadet E Klasse

Heeft bedankt: 2
Heeft bedankjes: 5
Online: 5d 14h 7m 52s
Ik schiet graag: Indoor, 25 mtr 1 pijl, wintercompetitie en 3D.
Recurve Yahama YTSL en Jachtboog.

Post Number:#47  Berichtdoor Trykon » 24 nov 2008 19:26

Fijn dat er een begin gemaakt is om ons beter te gaan informeren over wat er zoal besproken wordt. Complimenten.
M.vr.gr.
Trykon
Trykon
Aspirant Ere Klasse

Online: 43m 37s
Ik schiet graag: Compound

Post Number:#48  Berichtdoor Grimlock » 24 nov 2008 22:08

Trykon schreef:Fijn dat er een begin gemaakt is om ons beter te gaan informeren over wat er zoal besproken wordt. Complimenten.

Inderdaad, hele goede zaak.
Grimlock
Senior D Klasse

OGIO Eindhoven

Post Number:#49  Berichtdoor Grimlock » 01 dec 2008 17:42

Grimlock schreef:
CW1 schreef:Het "slechte" nieuws; niets over de bestuurscrisis en kandidaten die zich gemeld hebben of gevraagd zijn om de opengevallen posten te bezetten. Op onze rayonvergadering werd de verwachting uitgesproken dat er wel namen op tafel zouden komen. Moet dat nog geheim blijven? Vandaag is toch de sluitingstermijn om je voor een bestuursfunctie te melden!

Het is gebruikelijk om namen van kandidaten voor bestuursfuncties pas na de sluitingstermijn bekend te maken. Als die termijn vandaag afloopt zou je dus binnen nu en uiterlijk 1 tot 2 weken een lijstje met namen verwachten. Uiteraard kunnen kandidaten zelf eerder al bekend maken dat ze zich kandidaat hebben gesteld maar dat is aan henzelf.

In navolging van het bovenstaande kwam ik net het betreffende lijstje net tegen op de site van de NHB: http://www.handboogsport.nl/breedtespor ... ezing1.pdf
Grimlock
Senior D Klasse

OGIO Eindhoven

Post Number:#50  Berichtdoor bhnd » 06 dec 2008 18:11

'k ben benieuwd wat er met alle kandidaat bestuursleden is gebeurt! Weet iemand hier iets over?
bhnd
Aspirant C Klasse

VorigeVolgende

Keer terug naar Kritiek en Commentaar