bondsblad

Geef hier uw commentaar of uit uw onvrede...

Re: bondsblad

Post Number:#26  Berichtdoor EmielCusters » 03 nov 2009 20:13

arcus conscientius schreef:En Emiel, kom nu aub niet weer met het argument dat ik alleen maar één of andere reactie wil uitlokken en stemming loop te kweken, want het is mij dus wel echt gemeend.

Dat is het vervelende van zo'n forum, ik denk dat mijn post iets serieuzer over kwam dan bedoeld, wellicht een beetje ongelukkig geformuleerd, het was ook al laat die dag :D. Maar als er gezegd wordt dat het al een 'tijdje' aardig stil is terwijl er in de 3 dagen ervoor 18 berichten zijn gepost op dit onderwerp (wat boven het gemiddelde ligt :D), is het ergens wel stemming makend om te typen dat 'er toch ergens een gevoelig snaar is geraakt'. (Oh ja, er was idd al 29 uur niet meer op gereageerd ;) )

Was verder ook niet persoonlijk bedoeld dus trek het je niet aan :)

En over het financiele gebeuren bij de NHB weet ik bijna niets, maar het is algemeen bekend dat, door het niet kwalificeren voor de OS van 2008, er minder geld komt vanuit NOC*NSF. Als er dan vervolgens geen geld meer wordt geinvesteerd in topsport zullen onze toppers ook niet snel meer op een OS-niveau komen waardoor er steeds minder geld zal binnen komen.

arcus conscientius schreef:Dat er internationaal geschoten moet worden is geen discussie, maar dat de NHB-leden het recht hebben om te weten wat er met hun geld gebeurt, lijkt me niks meer als normaal !!!

100% waar, can't agree with you more,

maar ja, je ziet wel, bij de DSB-bank wisten veel klanten ook niet wat er met hun geld gebeurde en dat is nu ook weg...
EmielCusters
Kadet D Klasse

Heeft bedankt: 3
Heeft bedankjes: 1
Online: 1d 23h 25m 50s
Geslacht: Man

Post Number:#27  Berichtdoor Grimlock » 03 nov 2009 22:13

EmielCusters schreef:Dat is het vervelende van zo'n forum, ik denk dat mijn post iets serieuzer over kwam dan bedoeld

Smilies doen wonderen! :D :D :D :D :D

EmielCusters schreef:maar ja, je ziet wel, bij de DSB-bank wisten veel klanten ook niet wat er met hun geld gebeurde en dat is nu ook weg...

DSB... aan die vergelijking wil ik al helemaal niet denken... Er zit toch geen Scheringa bij de bond of wel... :wtf: :hihi: :lol:
Grimlock
Senior D Klasse

Heeft bedankt: 0
Heeft bedankjes: 14
Online: 5d 14h 48m 14s
Geslacht: Niet gespecificeerd
Ik schiet graag: Compound (Indoor/Veld/3D/Outdoor) en Ruiterboog

OGIO Eindhoven

Post Number:#28  Berichtdoor EmielCusters » 04 nov 2009 10:35

Grimlock schreef:Smilies doen wonderen! :D :D :D :D :D

Ik had het door ja, daarom ben ik ze in mijn vorige post maar wat meer gaan gebruiken :)
EmielCusters
Kadet D Klasse

Heeft bedankt: 3
Heeft bedankjes: 1
Online: 1d 23h 25m 50s

Post Number:#29  Berichtdoor straat » 04 nov 2009 19:29

Ik vind het sowieso zonde om geld uit te geven aan een blaadje met oud nieuws. Zet de verhaaltjes maar op de site, veel makkelijker.
straat
Aspirant Ere Klasse

Heeft bedankjes: 2
Online: 144d 22h 50m 47s

Post Number:#30  Berichtdoor infinite » 05 nov 2009 15:11

Je kunt niet er niet vanuit gaan dat alle leden internet hebben, en deze willen gebruiken om het bondsblad te lezen. Het is dan naar mijn idee ook niet echt een vervangende oplossing om het dan maar iedereen op internet te laten lezen.
seek and you will find
infinite
Senior D Klasse

Heeft bedankt: 16
Heeft bedankjes: 8
Online: 2d 9h 21m 3s
Geslacht: Vrouw
Ik schiet graag: W&W infinite

Post Number:#31  Berichtdoor Grimlock » 05 nov 2009 16:34

infinite schreef:Je kunt niet er niet vanuit gaan dat alle leden internet hebben, en deze willen gebruiken om het bondsblad te lezen.

Inderdaad, ik heb op mijn werk al genoeg zaken die ik digitaal (moet) doen. Ik ben IT'er en doe bijna alles digitaal, maar bladen en boeken lees ik bij voorkeur nog steeds gewoon op papier... Lekker op de bank.
Grimlock
Senior D Klasse

OGIO Eindhoven

Post Number:#32  Berichtdoor Sjef van den Berg » 05 nov 2009 18:33

boeken zijn volgens mij gewoon een soort van onsterfelijk... nouja, onsterfelijk, ik weet niet goed hoe het moet verwoorden :P
laat maar dan :roll:
je bent een tientje waard, maar je schiet voor en dubbeltje!
>>Staff Shooter Archery service center<<
Sjef van den Berg
Kadet C Klasse

Afbeeldingen: 1
Heeft bedankjes: 0
Online: 21h 14m 50s
Ik schiet graag: outdoor, indoor, 25m1p, recurve

Post Number:#33  Berichtdoor infinite » 05 nov 2009 18:37

:) Ik denk dat iedereen wel snapt wat je probeert te zeggen.
seek and you will find
infinite
Senior D Klasse

Heeft bedankt: 16
Heeft bedankjes: 8
Online: 2d 9h 21m 3s
Geslacht: Vrouw
Ik schiet graag: W&W infinite

Post Number:#34  Berichtdoor Gertve » 06 nov 2009 15:17

E-readers komen in de plaats van boeken. Duurt nog wel ff, dus niet gelijk je portemonee trekken ;)

Ik geloof niet dat internet ooit zal halen bij een blad of boek die je lekker kunt bladeren met je vingers. En niet iedereen zal online kunnen zijn, dus wat mij betreft mag het bondsblad gewoon per post komen.
Hoyt Vantage Elite Plus Spiral-X, CBE Quad Lite Target standard, Woose, Trophy Taker SS Pro, Fuse Carbonblade SE, Carter Just B-Cuz
Gertve
Kadet Ere Klasse

Heeft bedankt: 11
Heeft bedankjes: 3
Online: 3d 47m 4s
Ik schiet graag: FITA

Post Number:#35  Berichtdoor Grimlock » 06 nov 2009 17:25

Gertve schreef:E-readers komen in de plaats van boeken. Duurt nog wel ff, dus niet gelijk je portemonee trekken ;)

De huidige E-readers zou ik ook nog niet willen, ik heb er een paar vast gehad...

Waar ik wel iets in zie is elektronisch papier. Dan heb je nog steeds een boek of krant (de pagina's hebben dan wat weg van geplastificeerd papier) maar de inhoud van de pagina's wijzigt. Dat is in testopstellingen al mogelijk (ik heb een demo gezien) maar in de praktijk nog niet echt werkbaar, betrouwbaar en zeker niet betaalbaar. Maar als dat ooit gaat werken heb je de best of both worlds... ;)
Grimlock
Senior D Klasse

OGIO Eindhoven

Post Number:#36  Berichtdoor DutchToxophilite » 07 nov 2009 18:39

Ach hopelijk zijn dit soort "vreemde" sprongen (niet laten doorgaan van een editie) volgend jaar niet meer nodig.

Aangezien er een andere partner is gevonden voor het drukken van de Handboogsport.

grtz,
Twan
:FF The joy's of Archery can be found anywhere. Far places only offer exotic ways to suffer. :FF
DutchToxophilite
Senior Ere Klasse

Afbeeldingen: 40
Heeft bedankt: 17
Heeft bedankjes: 17
Online: 93d 7h 5m 3s
Ik schiet graag: Recurve - indoor en field

Post Number:#37  Berichtdoor arcus conscientius » 10 nov 2009 00:40

DutchToxophilite schreef:Ach hopelijk zijn dit soort "vreemde" sprongen (niet laten doorgaan van een editie) volgend jaar niet meer nodig.

Aangezien er een andere partner is gevonden voor het drukken van de Handboogsport.

grtz,
Twan

Was afgelopen zaterdag op het Handboog Congres aanwezig en kreeg het daar ook vers van de pers te horen.
Goed nieuws dat we op deze manier iets kunnen bezuinigen.

In het programma stond echter dat er ook zou worden ingegaan op de plannen van de NHB. Dit heb ik echter een beetje gemist. Dat de NHB het EK gaat organiseren, werd groot gebracht, maar dat het financieel op dit moment iets minder gaat en dat er een bondsblad is uitgevallen, werd maar kort vermeld.
Als reden werd gegeven dat dit door beslissingen uit het verleden is veroorzaakt en dat het een en ander verlopen was als verwacht en dat was het dan.

Ik had toch wel iets meer uitleg verwacht, aangezien de spreker zelf uitgebreid betrokken is geweest bij de toen gemaakte beslissingen. Maar helaas zijn we weer niets wijzer geworden. Een gemiste kans !!!

Maar voor de rest een prima congres, heb me zeer vermaakt en ben er volgend jaar zeker weer bij.

Arcus Conscientius
arcus conscientius
Aspirant D Klasse

Online: 2h 3m 5s

Post Number:#38  Berichtdoor Superveteraan » 10 nov 2009 12:46

Wat een geouwehoer over het bondsblad, over een paar €, heb je je wel eens bij stilgestaan wat je zo uitgeeft in een stap weekend? Verder meld je aan bi de NHB als medewerker voor het bondblad dan weet je precies hoe alles fout kan gaan! :schutter_r:
Superveteraan
Aspirant A Klasse

Online: 19h 26m 35s

Post Number:#39  Berichtdoor arcus conscientius » 10 nov 2009 14:56

Superveteraan schreef:Wat een geouwehoer over het bondsblad, over een paar €, heb je je wel eens bij stilgestaan wat je zo uitgeeft in een stap weekend? Verder meld je aan bi de NHB als medewerker voor het bondblad dan weet je precies hoe alles fout kan gaan! :schutter_r:

Nou, dat was nu precies het antwoord, waar we met z'n allen op zaten te wachten.
Nu weten we tenminste wat er aan de hand is bij de NHB.

geachte "super"veteraan, reageer in het vervolg aub pas als je de voorgaande posts hebt gelezen. Dan zou je in dit geval geweten hebben dat het hier helemaal niet om het bondsblad gaat, maar om de reden waarom we het bondsblad niet ontvangen.

En iets minder uitbundig taalgebruik, wordt ook gewaardeerd.

m.v.g.

Arcus Conscientius
arcus conscientius
Aspirant D Klasse

Online: 2h 3m 5s

Post Number:#40  Berichtdoor jan gerits » 10 nov 2009 17:44

Volgens mijn gegevens zal het eerste bondsblad medio Februari weer verschijnen.
jan gerits
Kadet C Klasse

Heeft bedankjes: 2
Online: 1d 11h 20m 33s
Ik schiet graag: 25mtr 1 pijl en zoveel mogelijk rozen

Vorige

Keer terug naar Kritiek en Commentaar