Zaphod schreef: Ik zit er over te denken omdat met in de olie zetten de pijl gewoon aan blijft voelen maar minder vocht op zal nemen. Het idee is dat hier door zal het gewicht van de pijl op langere termijn veel constanter zijn en dat de pijl ook minder krom zal worden doordat het minder werkt.
Zaphod schreef: ik vind het zelf zonde want een ongelakte pijl vind ik zo veel mooier aanvoelen, daarbij is het lakken van pijlen minder historisch,
.Amour schreef:Ik denk dat men visueel geen verschil kan zien in een pijl die goed is afgelakt en of een die in de olie zit en mooi is opgepoetst.
Daarom kunnen compound schutters ook schieten en recurveschutters ook , .
Flying Dutchman schreef:Daarom kunnen compound schutters ook schieten en recurveschutters ook , .
Deze snap ik even niet?
Flying Dutchman schreef:Leuk! Ik schiet uitsluitend traditioneel..
sammy schreef:Ik vind compoundbogen best artelijk uitzien zeg kom op een boog met wielen en tientallen draden... en dan nog "stabilisatoren" wat staafjes die erop zitten dat ziet alleen al dom uit. [...] Zelfde bij recurve (IK BEN RECURVE SCHUTTER) Een of andere gaten kaas die krom is als handvat met een vaag draadje waar de pijl op komt en dan die kromme ski's waha..... kom op zeg.
pokodada schreef:Smaken verschillen, maar er zitten af en toe wel juweeltjes tussen.
Gebruikers op dit forum: Alexa [Bot] en 0 gasten