ben zelf nogal filmgek, kan een goeie film wel meerder malen bekijken,
het liefst kijk ik een film in de bioscoop, maar van DVD-tjes maak ik ook veel gebruik.
groetjes Ludwig aus Venlo

DonCarlione schreef:laat even horen welke film je de laatste keer gezien hebt en maak meteen even een verslagje....
het liefst kijk ik een film in de bioscoop, maar van DVD-tjes maak ik ook veel gebruik.
PAGGA schreef:DonCarlione schreef:laat even horen welke film je de laatste keer gezien hebt en maak meteen even een verslagje....
Wat is je favoriete genre ???
The joy's of Archery can be found anywhere. Far places only offer exotic ways to suffer. 
infinite schreef:Leon... klinkt bekend...
waar ging die ook alweer over?
The joy's of Archery can be found anywhere. Far places only offer exotic ways to suffer. 
PAGGA schreef:Als je van box films houdt moet je million dollar baby eens kijken.
Ik vond 't een prachtige film van begin tot eind heb ik in het verhaal gezeten en 't heeft me geen moment verveeld.
DutchToxophilite schreef:infinite schreef:Leon... klinkt bekend...
waar ging die ook alweer over?
Over Mathilda en haar buurman.
De familie van Mathilda wordt vermoord door corrupte FBI agenten.
Ze kan nog vluchten naar haar buurman, die een "cleaner" blijkt te zijn.
Van Leon leert ze het vak, en zweert wraak voor het vermoorden van haar broertje.
grtz,
Twan
DutchToxophilite schreef:zojuist Rambo IV (John Rambo) gekeken
1 puntje is echt heel slecht, een Claymore is absoluut geen waterstofbom.....
grtz,
Twan
vinfoto schreef:DutchToxophilite schreef:zojuist Rambo IV (John Rambo) gekeken
grtz,
Twan
Een claymore naast een enorme blindganger uit WO II wel hoor
DutchToxophilite schreef:vinfoto schreef:DutchToxophilite schreef:zojuist Rambo IV (John Rambo) gekeken
grtz,
Twan
Een claymore naast een enorme blindganger uit WO II wel hoor
tja..... daar zeg je nog zoiets.... maar daarentegen, ik zie geen 2 explosies..... (ik heb net terug gekeken)...
Overigens, legt hij de claymore verkeerd om. Met het schootveld van de metalen bolletjes niet naar de blindganger....
Maar goed, blijft verder een goeie film.....
grtz,
Twan
ArcherBarry schreef:horror, geef mij dan altijd maar It. die vind ik echt spannend
Gebruikers op dit forum: Alexa [Bot] en 0 gasten