Tattoo's en piercings.

Rond de bar is het altijd lachen...
Bent u de leukste thuis, laat ons meegenieten...

Tattoo's en piercings.

Berichtdoor martin67 » do sep 25, 2008 4:08 pm

Ja het misschien een onderwerp dat dus niks met boogschieten te maken heeft, maar naast dus het boogschieten(wordt onze super nieuwe hobby) heb ik dit ook als hobby tattoo en piercings en deze hobby is wat uit de kluiten gewassen en heb ik er ook me beroep van gemaakt. Ik heb dus zelf een eigen tattoo en piercing studio in Amersfoort genaamd http://American-x.onzeshop.nl. Ja heb dus zelf ook een groot aantal tattoo's en piercing, natuurlijk om me klanten iets te kunnen laten zien, maar nog meer omdat het heel erg gaaf is om ze te hebben.

Wie van hier heeft ook tattoo's en of piercings?

Gr Martin
martin67
Aspirant D Klasse

Geslacht: Niet gespecificeerd

Re: Tattoo's en piercings.

Berichtdoor buitenbeentje » vr sep 26, 2008 7:35 pm

Ik heb me ooit per ongeluk met een tekenpen in mijn vinger gestoken en daar een zwart puntje aan overgehouden. Maar dat telt volgens mij niet echt? :?

Maar mooie heldere prenten die je zet hoor!
Je bent nooit te oud om hardleers te zijn.
buitenbeentje
Donateur

Geslacht: Man
Ik schiet graag: Indoor, veld, 3D, Short Metric, funwedstrijden.
Zowel Recurve als compound.

Re: Tattoo's en piercings.

Berichtdoor Grimlock » vr sep 26, 2008 8:23 pm

Je weet nooit, als de piercing in de buurt van je pees of ankerpunt zit en je bent wat slordig met lossen kan die piercing misschien wel iets met handboogschieten te maken krijgen... of moet ik het dan een piercing-shoot noemen? :lol:

Maar los van wat 'tekeningetjes' die ik zelf per ongeluk heb gemaakt (met spijkers en messen etc) heb ik zelf niets. Al heeft een kennis van me wel een hele fraaie tattoo die om zijn hele linkerarm loopt. Een draak, en niet zo'n zwart ding maar zo eentje met hele mooie, volle primaire kleuren. Prachtig ding. Heeft qua kleur wel wat weg van die 'chinese' tattoo op je site.
Speelgoed:
Hoyt Vectrix XL 2007 Black - SureLoc Supreme - Specialty Archery - Fuse Stab.
Hoyt ProElite 2005 Black Marble - SureLoc Challenger - Specialty Archery - Fuse Stab.
Kassai 'Deer' Hun 44#
Grimlock
Kadet D Klasse

Geslacht: Niet gespecificeerd
Ik schiet graag: Compound (Indoor/Veld/3D/Outdoor) en Ruiterboog

OGIO Eindhoven

Keer terug naar Aan de bar